جک های جدید روز (4)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



جک های جدید روز (4)
نوشته شده در چهار شنبه 11 شهريور 1394
بازدید : 663
نویسنده : رضا

ماکارانی عزیز!!!!
لطفا از قیمه یاد بگیر ، اونم مثل تو نارنجیه اما دور دهنمونو به شعاع 5 سانتیمتر رنگی نمیکنه!!!!
دراز کثافط!!!!!

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

تز جدید پوست من تو فصل زمستون:
پوست دست وپام به حدی چرب میشه که،وقتی میرم حموم
احساس میکنم باید خودمو، به جای صابون، باپودر پرسیل بشورم!!
بعد اونوقت اگه یه عکس از صورتم بگیرم و ببرم بانک کشاورزی،ب هم وام خشکسالی تعلق میگره!!!! >_<

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

دختر اصفهانی به دوست پسرش می‌گه: شب بیا خونمون، اگه موقعیت خوب بود من یه سکه می‌اندازم پایین. شب می‌شه، دختره یه سکه می‌اندازه پایین ولی هرچقدر وامیسته میبینه پسره بالا نمیاد، سرش رو از پنجره بیرون می‌بره و میگه: چرا نمیای؟ پسره میگه: دارم دنبال سکه می‌گردم! دختره میگه: بیا بالا، بهش کش بسته بودم، الان تو دستمه!

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

با خرید چای دو غزال
خونه خراب میشوید !!!
+
(با در رفتن خسته گی هاتون دیواراتون خراب میشه خخخخ )

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

از دیروز عذاب وجدان گرفتم عجیب
دیروز داشتم توت خشک کوفت میخوردم،یکی گذاشتم دهنم دیدم خیلی نرمه،ماهم نامردی نکردیم و یه گاز خوشگل زدیم:‏)‏‏)‏
شک کردم توت خشک که اینقدر نرم نیست:‏|‏‏
آوردم بیرون دیدم بیچاره کرمه از وسط نصف شده،الآن هم واسه کرمه ناراحتم عجیب:‏(‏‏(‏‏(‏
لایک:مرده شورتو ببرن اوووووق یا اوووووغ حالا هرچی:(((

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

مرداب به رود گفت : چه کردی که اینقدر زلالی ؟
صدا آمد از بی ادبان !!!
دیدن لقمان داره به صورت کرال پشت تو رود شنا میکنه !

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

چرا سکته های قلبی و مغزی ناشی از کوتاهی قد زیاد است؟!چ کنیم ب اون بیماری دچار نشویم ؟!چ کنیم در دید و چشم مردم باشیم؟!چ کنیم اندازه خورشید تا زمین رو بسنجیم؟!چ کنیم تا در مواقع برفی از چتر و زنجیر چرخ اتفاده(استفاده) نکنیم؟!پیشگیری بهتر از درمان! امید ب زندگی ! دکـــــتـــــر کــلــیــپـــس & چـــــــکـــمـــه شما را ب آنچه میخاهید ودر سر می پرورانید میرساند تیلیفون دوتـــــــا شـــیــــــش ^__^ نلایکی ایشالا نرسی ب اونایی ک گفتم 0_o



:: برچسب‌ها: جوک های جدید , روز خنده دار , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: